Kalastuskaardi püügiandmete esitamine
Püügiandmed tuleb esitada ainult kalastuskaardi alusel toimunud püügi kohta. Andmeid on võimalik esitada nii elektroonselt kui ka paberkandjal. Andmete esitamise sagedus ja tähtaeg sõltub kalastuskaardi kehtivusest.
- Kui tegemist on kuni üks kuu kehtiva kalastuskaardiga, esitatakse püügiandmed 5 päeva jooksul pärast kalastuskaardi kehtivuse lõppu.
- Rohkem kui üks kuu kehtiva kalastuskaardi püügiaruanne esitatakse 5 päeva jooksul iga kalendrikuu lõppemisest arvates.
Andmete esitamiseks on järgmised võimalused:
1. Esitamine kalaluba.ee lehel
Andmete esitamiseks tuleb minna kalaluba.ee lehele. Sisse saab logida nii ID-kaardi, mobiil-ID, Smart-ID vahendusel.
Aruande esitamiseks vali menüüreast Püügiaruanne.
3. Esitamine e-posti teel
E-posti teel aruande esitamiseks lae alla aruande vorm.
E-posti teel esitades peab aruanne olema digitaalselt allkirjastatud.
Aruanne tuleb saata aadressil info@keskkonnaamet.ee
4. Esitamine posti teel
Posti teel tuleb aruanne saata tähtkirjaga ühel järgmistest aadressidest:
püük siseveekogudest: Aleksandri 14, 51004 Tartu;
püük merest: Kõrgessaare mnt 18, 92412 Kärdla.
5. Esitamine Keskkonnaametis kohapeal
Püügiaruannet saab esitada ka Keskkonnaametis kohapeal. Kontorite aadressid on leitavad ameti kodulehelt.
Maakondlikud kontorid on avatud E-N kella 9-12 ja 13-16 ning R 9-12.
Püügiaruande esitamise vorm Püügiaruande esitamise vorm
Täidetu aruande võib jätta ka postkasti.
Aruandeid ei saa esitada Palmse, Penijõe, Otepää ja Tooma kontorites, samuti Keskkonnaameti peakontoris.