25.11.2020 #kalastuskaart #Keskkonnaamet
2021. aastaks saab kalastuskaarte taotlema hakata teisipäeval, 1. detsembril kell 9:00.
Kalastuskaardi saab osta elektrooniliselt pilet.ee lehel ja Keskkonnaametist. Internetist taotlemisel tuleb end esimesel korral autentida ID-kaardi, Mobiil-ID või internetipanga vahendusel. Seejärel saab luua endale kasutajakonto ning edaspidi siseneda ka kasutajanime (e-posti aadress või telefoninumber) ning parooli abil.
Keskkonnaameti kontorites saab taotlusi esitada kohapeal (välja arvatud Türi, Palmse, Otepää, Penijõe kontor ja Tallinnas Narva mnt 7a asuv peakontor).
Soovitav on taotlus enne ära täita. Nii kulub aega kohapeal vähem ja oht Covid19 nakkust saada väiksem. Taotluste blankette saab Keskkonnaameti maakondlikest kontoritest. Kuna kontorid on suletud, tuleks aeg enne vee-elustiku spetsialistiga kokku leppida. Tartu kontoris on blanketid sissekäigu juures saadavad kogu tööaja jooksul ka ilma eelneva kokkuleppeta.
Kui taotlus esitatakse Keskkonnaametis kohapeal teise isiku eest, peab taotlusele olema lisatud taotleja allkirjastatud volikiri, mis volitab teist isikut taotleja nimel taotlust üle andma.
Taotluse võib saata ka posti või e-posti teel. E-posti teel esitataval taotlusel peab olema nõuetele vastav digitaalallkiri. E-posti teel tuleb taotlus saata aadressil info@keskkonnaamet.ee
Posti või e-posti teel esitatud taotluse puhul loetakse taotluse esitamise ajaks selle registreerimise kuupäev ja kellaaeg keskkonnaameti dokumendiregistris. Kuna limiidiga kalastuskaarte jagub vaid üsna üürikeseks ajaks (mõneks minutiks), siis posti ja e-posti teel esitatud taotluste puhul on üsna tõenäoline loast ilma jääda. Kindlam on taotleda internetist või minna Keskkonnaametisse kohapeale.
Kalastuskaardi taotlemisel peavad taotlejal olema esitatud kõik varasemad püügiaruanded. Vastasel korral keeldutakse talle kalastuskaardi andmisest. Infot andmete esitamise kohta saab pilet.ee lehelt või Keskkonnaametist.
Vaata lisaks: